EvreşeNET kullanıcıları internet kullanımlarında problem yaşamaları durumunda  destek kanallarına başvurabilirler.


İnternet bağlantınızda problem olduğu zaman öncelikle tüm fişleri çekip 5dk bekledikten sonra tekrar takınız, cihazların açılması ve gerekli kullanıcı doğrulamalarının sağlanması 10dk kadar sürmektedir. Fişleri taktığınız anda internet bağlantısı gelmemektedir. Bir süre bekledikten sonra bağlantınız tekrar gelmezse bizlere bu site üzerinden kayıt oluşturabilir, [email protected]'yr mail gönderebilir veya 0850 860 17 60 numaralı EvreşeNET Destek Hattından yardım alabilirsiniz.


EvreşeNET destek hattı hafta içi ve cumartesi günü 10:00 - 18:00 saatleri arasında anlık olarak destek vermektedir, bu saatler dışında ve tatil günlerinde bırakacağınız sesli kayıtlar gün içerisinde dinlenerek sizlere dönüş yapılmaktadır. Uzaktan çözülemeyen problemler için haftada 2 gün yerinde servis hizmetimiz bulunmaktadır, yerinde servis işlemlerinde EvreşeNET kaynaklı problemler çözülmektedir. Kullanıcı kaynaklı problemler için dışarıdan destek almanız gerekmektedir.


Modem sıfırlanması gibi durumlarda EvreşeNET servislerinden temin ettiğiniz modemlerin kurulumu için sitemizdeki kurulum yazılarından ve videolardan destek alabilirsiniz. Farklı marka, model modemler için ise internetten araştırma yaprak veya Destek Hattına ulaşarak bilgi alabilirsiniz.